TENIM UN SERGI I UNA TESA!!!

                       
Avui compartirem amb vosaltres una entrevista que hem  fet el Sergi i a la Tesa, que són els nous professors de cicle superior.

Primer entrevistarem en Sergi :

J i Y: T’ha agradat venir a Cal Maiol?
S: Sí, m’ha agradat molt venir a Cal Maiol perquè tant l’escola com la ciutat són molt diferents d’on jo havia treballat fins ara.
J i Y:A quina escola anaves?
S: Anava a l’escola Àlber d’Albeja.
J i Y:Per quin motiu has decidit venir a treballar a Cal Maiol?
S:No ho he decidit jo sinó que m’ha tocat. M’han enviat.
J i Y:D’on ets?
S:Sóc d’un poble de Lleida que es diu Agramunt.
J i Y:Has treballat d’alguna cosa més?
S:De monitor de natació i de músic.
J i Y: Quant anys tens?
S:Tinc 27 anys.

Ens ha agradat que hagis vingut i que ens ensenyis tantes coses. Ah! I esperem que ens portis torrons per Nadal. ;)


A continuació entrevistarem a la Tesa:

J i Y:T’ha agradat venir a Cal Maiol?
T:Sí molt, estic molt contenta.
J i Y:A quina escola anaves?
T:A l’escola els Cingles de l’Ametlla del Vallès.
J i Y:Per quin motiu has decidit venir a treballar a l’escola Cal Maiol?

T:Per estar més a prop de casa.
J i Y:D’on ets?
T:Sóc de Barcelona.
J i Y:Has treballat d’ alguna cosa més?
T:Si, he treballat de secretària.
J i Y:Quants anys tens?
T:Tinc 52 anys.

Tesa ens agraden molt les cançons que  ensenyes encara que algunes siguin complicades.


Comentaris

  1. Jo també estic molt content d'estar amb vosaltres i ajudar-vos en tot allò que pugui! A veure si us porteu força bé i per Nadal cau algun torronet :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada